Aktuálne informácie súvisiace s mimoriadnym stavom

V období mimoriadneho stavu, ktorý zapríčinilo šírenie koronavírusu, Vás chceme ubezpečiť, že Poštová poisťovňa funguje v plnej prevádzke, zabezpečuje všetky svoje štandardné činnosti voči svojim klientom, štátnym orgánom, partnerom a svojim zamestnancom.

Naša poisťovňa je naďalej pripravená pomáhať svojim klientom pri nečakaných a menej príjemných životných situáciách.

Aktuálne funguje poisťovňa v plnej prevádzke pre klientov a obchodných partnerov, avšak v režime, ktorý umožňuje maximálnu ochranu všetkých zúčastnených.

  • Garantujeme Vám, že všetky požiadavky na správu poistenia klientov aj na likvidáciu poistných udalostí vybavujeme štandardne. Všetky zákonné lehoty budú pri vybavovaní Vašich nárokov dodržané.
  • Činnosť Call centra je v mierne obmedzenom režime, čo znamená, že svoje požiadavky vybavíte iba v pracovných dňoch od 08:00 do 18:00 hod, vaše e-mailové požiadavky budú vybavované priebežne. Viac informácií ohľadom prevádzky obchodných miest Poštovej banky a Call centra si môžete pozrieť tu: https://www.postovabanka.sk/novinky/aktuality/aktualne-informacie-suvisiace-s-mimoriadnym-stavom/
  • Taktiež vás chceme uistiť, že aj naša asistenčná spoločnosť EUROP Assistance  a Mondial Assistance poskytuje svojim klientom štandardné služby z dvoch Call centier v Prahe a Olomouci, aj napriek tomu že tieto služby poskytujú v režime home office.
  • Dodávatelia služieb asistenčnej spoločnosti používajú ochranné pomôcky a ku každému klientovi pristupujú individuálne, s prihliadnutím na konkrétnu situáciu.
  • Prioritou je ochrana zdravia všetkých klientov a dodávateľov.
  • V rámci svojich  zdravotných programov poskytuje EUROP Assistance službu Lekár na telefóne a iné odborné rady.